Monday, August 25, 2008

JoJo passes out on stage! Yo whats goin on these days!?



Yo pray for these guys man, they must be going through something serious. This kind of stuff doesn't just happen... But imma have to keep it 100... LMAO!

3 comments:

phildaddy7 said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....about two years ago i was showing everybody a video of them two and they were sooo messed up. I thought it was hilarious...but this beats that video...kinda sad tho....but still funny

%Hunnid-proof% said...

yea i feel kinda bad about laughin now tho, i think K-ci jus went on the radio and said JoJo had an epileptic seizure. so ummm yea, i feel like an A-hole now. But the video originally didn't say all that. Idk i guess im still debating whether its funny or not... ok ok its not.

Born2Lead&2Succeed said...

How sad...I love K-Ci and JoJo...

They're "GOIN CRAZY CRAZY CRAZY..."